پاسخگویی به شکایات در حوزه گاز
شناسه یکتا
13032231000
شرح خدمت:
ارباب رجوع می تواند شکایات خود را از منوی تماس با ما و همچنین از پنجره دریافت خدمت هریک از خدمات ، ارسال و کد رهگیری دریافت نماید.
نوع ارائه خدمت : G2C
زمان های ارائه خدمت :
شبانه روزی
تعداد دفعات مراجعه:
یکبار
محل ارائه خدمت حضوری:
میز خدمت ادارات گاز
قزوین- مینودر- بلوارسیدالشهدا- نبش خ اشرفی اصفهانی- روبروی استخر نور تلفن : 3194 امور روابط عمومی: آقای خرسندی
مدارک لازم
هزینه ها
مدت زمان ارائه خدمت
سوالات متداول
مدارک لازم
در این مرحله مدرکی لازم نیست.
پس از بررسی ، از طرف شرکت با ارباب رجوع تماس گرفته می شود، در صورت رفع نشدن مشکل،با همانگی روابط عمومی ، ارباب رجوع با مدارک مربوط به شکایت خود ، به روابط عمومی شرکت مراجعه می کند.
هزینه ها
هزینه ای ندارد
مدت زمان ارائه خدمت
در اسرع وقت
سوالات متداول
مکان شکایات :
قزوین- مینودر- بلوارسیدالشهدا- نبش خ اشرفی اصفهانی- روبروی استخر نور تلفن : 3194 امور روابط عمومی: آقای خرسندی